Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Monday, June 28, 2010

Taman Negara Kuala Koh, Kelantan

Hari tu, dalam perjalanan dari CameronHighlands ke Kuala Terengganu, kami terlajak sampai ke Taman Negara kuala Koh. Taman Negara Kuala Koh ni terletak di dalam kawasan Felda Aring. Ia adalah tempat percutiaan bagi sesiapa yg berminat memancing. Sebenarnya, saya bukan nak cerita pasal taman Negara ni, cuma nak cerita pasal restorannya.

Oleh kerana dari CH, kami belum lagi lunch. Plan nak makan kat Tasik kenyir aje tapi sbb dah terlajak sampai sini, kami pun makan kat sini. Di sini ada satu sahaja restoran. Sebelum kami, ada satu group tengah tunggu order makanan. So kami order simple aje sbb takut nanti budak2 muntah lagi. Kami order ayam goreng masak halia, sotong masak paprik dan sup telur sahaja. Sementara tunggu, kami pergi solat dulu dan hubby sempat mandi lagi. So, lepas solat, kami cepat2 pergi ke restoran tu, ingat ke dah siap hidangan yg di order. Tunggu punya tunngu, tak sampai2 gak. Anak2 dah bising sbb lapar. Saya pun rasanya dah kurang sabarnya sbb dah hampir 2 jam, baru siap hidangannya. Ini firts time, saya tunggu makanan sampai 2 JAM...bila saya tanya kenapa lama sangat..diorang kata ada sorang tukang masak je...tapi bila difikir balik..takan masak yg simple ini pun sampai 2 jam..

Kat situ, saya tak ambik foto makanan , cuma foto anak posing kat restoran tu..kawasan ini adalah dalam kawasan hutan Kuala Koh..


Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...