Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Wednesday, June 2, 2010

Tupperware kesayangan


Ini adalah sebahagian tupperware kesayanganku.. saya suka sbb warnanya cantik..
A- Biasanya, saya guna untuk letak nasi atau mee kuah..
B - yg ni serbaguna, boleh letak kuih muih ke, mee goreng ke, laksa ke dll
C- yg ni nipis je..saya suka guna untuk buat puding, agar2 atau letak kuih2 yg sikit2.
D- yg ni pun boleh guna untuk letak puding. Kadang saya bawak apa2 makanan untuk bekalan kat office.
E -yg ni untuk buat air untuk diletak dlm fridge..

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

1 comment:

  1. Bulan ni ada promosi tupperwere kat danga city mall. Bestnya nak g tengok la. Nak beli tak mampu. Pakai bekas RM2 je dah la

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...