Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Tuesday, June 15, 2010

Pelekat kaki Buang Toksin...hmm..segar

Ini bukan promosi..sekadar pandangan peribadi..
Dah 2 minggu lebih dah, hubby ada beli 2 set (20 keping pelekat buang toksin ni) dari kawan tempat kerjanya. Sebenarnya saya dah biasa tengok dlm beberapa produk spt Cosway, Kinohitmitsu(tah betul tak spelling) . Kalau tak silap harganya mahal , ~ RM4 sekeping tapi yg hubby sy beli niRM2.50 sekeping. Packingnya macam kat bwh ni.


First time pakai, bila bukak plastiknya..wowo..baunya herbanya agak kuat..so, saya pakai ikut procedure dia. Bila bangun keesokannya, rasa segar aje..(biasanya liat gak nak bangun). So, first time pakai, rasa excited gak nak tengok banyak toksin tak..terkejut jugak tengok betapa hitamnya.. rupa-rupanya banyak toksin dlm badan saya.


Since diorang kata kalau pakai, pakai untuk 5 mlm berturut2, so, saya ikut jugak lah..sekarang pagi2 badan saya rasa segar sikit.

Saya syorkan kalau kawan2 mahu cuba, beli yg loose packing(bukan dlm kotak atau ada brand2 yg mahal). Kat sini ada blog yg menjual pelekat ni..

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...