Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Thursday, July 1, 2010

Nasi Sila??


Ahad malam hari tu, kami pergi rumah ex babysitter budak2 ni di Bertam. Dia dah dekat 6 bulan berpindah dari Kg Jawa ke Bertam. Kami dah anggap dia macam family kami.

Kami ajak diaorang makan kat Nasi Sila di Lahar kepar, kepala Batas. Restoran ni dibukak malam aje..dari kul 8 -12 mlm. Dengar kata dulu, restoran ni dibuat dalam rumah dan pengunjung boleh makan sambil bersila.
Restoran ni simple aje..yg famousnya kat sini adalah nasi campur dgn kari ikan nya. Ada juga ayam goreng dan bawal goreng panas2.

Bila sampai, terkejut jugak sbb kat sini kena beratur agak panjang dan pengunjungnya ramai Chinese.

So, sesiapa teringin nak p sini..boleh tengok blognya..http://nasisila.blogspot.com/ (siap ada gambar Ust Siti NorBahyah lagi)

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

1 comment:

  1. NASI SILA LAHAR KEPAR DIBUKA SEMULA PADA 15/09/2010 HARI RABU...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...