Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Sunday, February 7, 2010

Petua Batuk Yang Berpanjangan

Anak2 saya batuk dah lama, kat sini saya ada jumpa petua dari http://dakeiza.blogspot.com. Nanti saya nak cuba..Kalau kawan2 ada petua yg lain, boleh masukkan dlm comments..

Caranya:
1. Tuangkan satu sudu kecil kicap
2. Campurkan dengan sebiji pati limau kasturi
3. Kacau dengan menggunakan jari kelingking sambil berselawat 3 kali
4. Terus minum.

Insyaallah lega sikit batuk tu nanti. Selamat mencuba.

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

4 comments:

  1. yups, adik kite pnh try, berhasil :)

    ReplyDelete
  2. o..ye...org umah sy batuk dh lama...bleh test nie...

    ReplyDelete
  3. pernah try petua ni..alhamdulilah menjadi kat saya..saya ada lg satu petua berkenaan batuk, cara-caranya..rebus sebijik epal hijau dgn 3 bijik asam boi putih..bila dah mendidih tapis airnya dan minum..insya allah mujarab.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...