Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Monday, February 8, 2010

Betul ke DapatWang boleh bagi wang kat kita?

Untuk makluman semua, hari ni cukuplah sebulan saya berdaftar dgn DapatWang, sebuah program pengiklanan. Saya masuk ni pun sebab niatnya alang2 dah jadi blogger, apa salahnya, blog menjana duit untuk kita? Alang2 menyeluk pekasam, biarlah sampai ke lengannya.

Mungkin setengah orang kata , ini membuang masa sbb kita kena spend sikit masa untuk mempromosi program ini. Program ini bukan sebuah program skim cepat kaya.

Blog saya ni pun baru lebih kurang2 bulan je dan traffiknya tak delah banyak sangat kalau dibandingkan dgn blog rakan2 yg ceria dgn gambar2 resipi, kraf masing2.

Untuk makluman kawan2 , pendapatan DapatWang saya setakat 8 Feb adalah RM23.83 .


Pendapatan Terkini
Komisyen terkumpul sehingga tarikh:08-Feb-10
Anggaran Komisyen Hasil Klik dari link anda *RM 23.8300000000001
Komisyen Menaja Package PLATINUMRM 0
Komisyen Menaja Package GOLDRM 0
Komisyen Menaja Package SILVERRM 0
Komisyen Menaja Package BRONZERM 0
JUMLAH KESELURUHANRM 23.83


Ini bermakna kalau blog saya yg kurang traffik pun boleh dapat RM23.83 untuk masa ~ 1 bulan, saya garenti blog rakan2 boleh dapat `wang saku` lagi banyak..

Kalau anda berminat nak sertai DapatWang, anda boleh klik link ini.

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...