Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Monday, February 22, 2010

Lopak Garam??

Anda pernah dengar tak Lopak Garam. Setengah2 orang panggil Sopak Garam, entah yang mana satu betul.
Hari ni saya MC sebab terkena Lopak Garam. Ia adalah sejenis penyakit gatal disebabkan allergi. Tapi bagi kes saya, tak tahu allergi apa. Habis gatal seluruh badab dan muka pun agak bengkak. Bila sampai di klinik, Dr bagi satu injection.

Untuk sape2, nak tahu lebih lanjut pasal LopakGaram, boleh tengok link ni.

Sape2 ada pengalaman Lopak Garan ni, boleh dikongsikah disini.

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

3 comments:

  1. salam rohana...
    soryla,bukan nak kongsi pengalaman & pengetahuan pasal lopak/sopak garam ni...tp nak gtau jek yg kite baru sekali ni le dengar name allergi tu...camne erh ruper kulit biler kene allergi tu?

    perkataan sopak tu kite pernahlah dengar...ikut pemahaman kite sopak tu mcm kulit yg mengelucas (betul ke perkataan ni,heheee) pastu mcm kering, berdebu...ish camne nak describe pun tak tau le...

    ape2pun moga rohana cepat sembuh la erk...

    ReplyDelete
  2. bila kena allergi ni, kulit kita jadi biji2 merah. Ada biji kecil ada besar tapi gatalnya masyAllah..rasa nak garu je..

    ReplyDelete
  3. as salam rohana.. sedapnya puding roti tu..saya nak try buatlah..he..hee
    saya aida dari telekung seri anggun. pn rohana ada bertanyakan psl menjd pengedar telekung seri anggun kan. boleh bg add email atau contact no. nanti saya bg maklumat detail. terima kasih
    aida 012-3841534

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...