Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Thursday, May 13, 2010

Terimakasih FB


2-3 hari lepas..saya ada terjumpa kawan lama, kawan sekolah rendah dulu dlm facebook..dah lebih 20 tahun tak jumpa dia..dulu dlm kelas, saya duduk sebelah dia.

Rupa-rupanya dia sekarang duk kat UK, further study Phd. Good luck to Salina AbdulRahman.

Sebenarnya, Facebook pun ni ada kebaikannya, boleh mengeratkan kembali tali silaturahim, saya dah lama tercari2 dia, try search nama dia dlm facebook, tak de, rupa2nya sbb dia duk kat oversea kot sbb tu namanya tak tersenarai dlm search FB. tapi entak camne, saya teringat nama adiknya, so bila search adiknya, dia tersenarai dlm `Friend`s adiknya.

So, kalau tak de aral, kitaorang akan berjumpa raya ni sbb dia akan pulang ke Malaysia raya ni.
Terimakasih FB.

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...