Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Sunday, May 9, 2010

SMS Hari Ibu

Sempena hari Ibu hari ini, sejak dari hari Jumaat lagi, saya ada terima sms dari kawan2. Biasanya nya raya je dapat sms ..ni Hari Ibu pun dapat jugak. Thank you Izatul n Zura..
Isi kandungan SMS ini jugak saya tujukan dan doakan pada semua ibu2 yg mengunjungi blog saya ini..

Ya Allah,
Wanita yg membaca sms ini, adalah seorang ibu yg cantik,kuat,sabar & saya menyayanginya...
Kau tingkatkanlah kehidupannya dgn rezeki yg berkat...
Kau rahmatilah setiap langkahnya dlm mencari rezeki keluarganya...
Kau bersihkanhatinya..
Kau kuatkan imannya..
Kau peliharakan dia dari fitnah..
Amin YaRabbilalamin..
SELAMAT MENYAMBUT HARI IBU..

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

2 comments:

  1. salam kak hana,
    Terima atas doamu. Selamat hari ibu buat kak. Moga bahagia selalu.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...