Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Saturday, May 8, 2010

Buku panduan khusus untuk seisi keluarga


Minggu lepas, masa bercuti kat Terengganu, kakak saya menghadiahkan sebuah buku,tajuknya Indahnya hidup Bersyariat yang saya kira amat berguna sebagai panduan hidup. Ia adalah khusus untuk seisi keluarga.

Bagi pandangan saya, buku ini amat bagus sbb isi kandungannya adalah lengkap, fardu ain dan kifayah. Ciri2 buku ini yg saya suka adalah, kulitnya tebal,isi kandungan ada warna-warni, susunan babnya agak teratur.

Saya syorkan, kalau sape2 tercari2 buku yang lengkap mengenai fardu ain/kifayah, anda boleh beli buku ini. Saya dah check dlm internet ni pun, ada yg menjual secara online. Anda pergi kat Google Search, dan type tajuknya aje.. harganya RM55.

Ok, selamat membaca dan sama2 kita memperlengkapkan amalan kita mengikit panduan yg diberi oleh Allah swt.

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...