Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Friday, May 21, 2010

Sabun pencuci mana pilihan anda?


Hari ni, rasa rajin sikit nak senaraikan harga (normal price) sabun pencuci yg ada di pasaran. Yang ni saya ambik dari iklan2 kat suratkhabar. Rasa rajin sikit nak buat matematik untuk 1kg:

BioZip 2.5kg RM9.50 , 1kg = RM3.80
Top 3.0kg RM10.90 , 1kg = RM3.60
Dinamo 4.7kg RM21.00 , 1kg = RM4.50
Breeze 4.0kg RM21.50 , 1 kg =RM5.30
Fab 2.4kg RM14.00 , 1kg = RM5.80

Kalau tengok harga kat atas, rupa2 Top yg paling murah. Saya pernah pakai Top, bau baju selepas dibasuh, not so bad. Breeze pun saya pernah guna, sama saja kot...entahlah..
Bab sabun pencuci ni, saya main beli aje, asal ada promotion beli aje..semua jenama diatas saya dah pakai..entah tak tahu beza. Kalau nak wangi + lembut, taruh aje Softlan. Saya rasa semua sama aje..kalau yg branded sikit, yg selalu ada iklan TV, mesti mahal sikit sbb nak cover kos iklan. Apa pendapat anda???

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...