Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Sunday, January 22, 2012

Siapa Farah Lee?



Selamat pengantin baru untuk pasangan Ally Iskanday dan Farah lee. sama cantik..sama padan.

Saya bukan meminati Ally tapi sebab kedua-duanya Ganu kita..so , saja lah letak gambar diorang kawin.

Selain pasal diorang kawin, saya juga mau share blog FarahLee ni. Sila klik di sini
Siapa mau kenal siapa Farah lee, bolehlah melawat blog dia. Saya adalah baca sikit2 entri dlm blog dia ni. Dari pandangan saya, Farah lee seorang yg baik. Walaupun dia baru bertudung, tapi dia masih berusaha untuk menjadi seorang yg benar2 muslimat. Tahniah buat Farah Lee.

Semoga kedua2 pengantin baru ni Ally dan Farah menjadi seorang muslimin dan muslimat yg diberkati Allah.

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...