Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Monday, July 11, 2011

Mee mamak simple


Mee mamak terkenal di Penang especially di restoran nasi kandar. Tapi resipi ni, saya ambik dari adik saya, entah dia ambik dari mamak mana???

Resipi ni sama je macam goreng mee biasa (semua dah tahu kan) tapi cuma di tambah dgn ubi kentang (di potong dadu) dan tauhu (di potong kecil n panjang). Sayur nya biasa diletak taugeh dan sawi tapi saya tak letak sbb anak2 tak suka. Mee mamak diatas saya cuma masukkan ayam n udang. Saya masukkan juga 2 biji telur. Mee mamak ni kena goreng sampai kering sedikit.
Sedap dimakan dgn diperah sedkit asam limau nipis.



Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...