Klik DapatWang $ Nuffnang kat sini sebagai sokongan kepada saya.Terimakasih...

Thursday, April 1, 2010

Rumah Teres 2 Tingkat di Taman Pauh Jaya,Penang untuk disewa


Hari ni saya nak buat iklan sikit, khusus untuk pengunjung dari Penang. Kalau ada sesiapa kawan2, keluarga, sedara mara yg cari rumah teres kat kawasan Taman Pauh Jaya, Penang, bolehlah hubungi saya.

Penyewa, yg juga kawan saya akan keluar rumah kerana berpindah ke rumah baru di Perda. Sedar tak sedar dia dah sewa 2 tahun setengah.

10 Keistimewaan rumah ni:
1. 4 bilik dan 3 bilik air.
2. Keluasan ~ 1,400 sft
3. Ada setor untuk menyimpan barang2.
4. Hampir 90% jiran adalah Melayu.
5. Dekat dgn UITM danPoliteknik.
6. Hanya 20 min ke Penang Island.
7. Dekat dgn taman permainan kanak2.
8. Kadar sewa boleh dirundingkan tapi dijamin sewanya rendah dari pasaran.
9. Ada pengawal keselamatan meronda 24 jam.
10. Boleh mulai tinggal 1 June 2010.

Untuk keterangan lanjut, boleh call Rohana 017-4395430

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur

5 comments:

  1. hrga sewa rumah dpt x dlm 700? brminat gak ngn rumah 2... dekat kami nak pergi balik poli nanti...

    ReplyDelete
  2. sekarang ade kosong lg takk?

    ReplyDelete
  3. Halo halo,

    Saya jual projek baru Casa Perdana (Fasa 2)
    di Taman Pauh Jaya, nak lebih info?

    http://thepropertizer.blogspot.com/2010/05/location-plan.html

    mari layani blog kami! ^^

    ReplyDelete
  4. Hi, saya tengah mencari single or double storey nak di sewa di kawasan taman pauh jaya..ada sape2yg tau tlg contact saya ke 0172524234- 0124476601 (FAIRUZ).TQ

    ReplyDelete
  5. salam.. masih kosong lg ker? berapa anggaran kadar sewa ya? ^_^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Terimakasih. Sila kembali lagi...